Roli i BPO në industrinë e sigurimeve

Në mjedisin e paqëndrueshëm dhe shumë kompleks të biznesit të sotëm, në sektorin e sigurimeve po dëshmohet një ndryshim thelbësor. Arsyeja kryesore pas kësaj është ndryshimi i shtytësve të tregut dhe normave të rrepta rregullatore. Konkurrenca e prerë në sektorin e sigurimeve ka shkaktuar sfida të ndryshme operative si përmirësimi i raporteve të qarkullimit dhe aktiviteti i tyre së bashku me krijimin e një modeli çmimesh që mbetet konkurrues. Në dekadën e kaluar, ndërmarrjet e angazhuara në sektorin e sigurimeve kanë vlerësuar rëndësinë e modeleve fleksibël dhe të zhdërvjellëta të jashtëme. Duke shfrytëzuar potencialin e transferimit të procesit të biznesit (BPO), kompanitë e sigurimeve kanë minimizuar në mënyrë drastike shpenzimet operative, së bashku me aktivizimin e operacioneve të zyrave. Për më tepër, burimi i jashtëm lehtëson gjithashtu kompaninë e sigurimeve të kryejë funksionet e tyre të përditshme duke formuar një bazë të fortë të përfitimit dhe rritjes.

 

BPO përfaqëson një mundësi efikase dhe strategjike për kompanitë e sigurimeve që janë duke u përpjekur të lulëzojnë në këto kohë të trazuara. Nëse zbatohet si duhet, i ndihmon ata në uljen e kostove, të mbijetojnë çdo pasiguri ekonomike dhe më e rëndësishmja të vendosin një fazë konkrete për zgjerimin dhe rritjen e ardhshme. Kompanitë e sigurimeve shpesh përdorin outsourcing për aspekte të ndryshme të operacioneve të tyre, duke filluar nga proceset e biznesit, e cila përfshin trajtimin e kërkesave dhe nënshkrimin e sistemeve të ndryshme të tjera që forcojnë ato funksione. Shërbimi i politikave është një fushë tjetër ku mund të arrihen përfitime të menjëhershme të biznesit. Përparësitë e një modeli të fortë BPO përfshijnë modelin e arsyeshëm të shpërndarjes, proceset e standardizuara të biznesit dhe një qasje të komercializuar për mbajtjen dhe operimet e klientëve.

 

Të kesh një Mendje të Hapur për Qasje Transferuese:

Një numër i madh i ndërmarrjeve të biznesit kanë nxjerrë përfitime nga burimet të jashtme, gjë që i ka ndihmuar ata që të transformojnë plotësisht modelin e tyre të biznesit për të qenë të suksesshëm operacional, financiar dhe të ofrojnë shërbime shembullore për klientët e tyre. Fillimisht, vetëm industria bankare dhe ajo financiare ishin pararendëse në nxitjet e jashtëme, por tani edhe kompanitë e sigurimeve po ngadalësojnë para në fluksin e madh të mundësive të jashtme. Industria e sigurimeve ka parë një rilindje të llojeve me kompani të ndryshme që miratojnë nisma strategjike që mundësojnë teknologjinë e informacionit nëpër procese dhe funksione të ndryshme.

 

Për kompanitë që e kanë të vështirë të gjejnë ose të punësojnë staf me përvojë, dhënia e jashtme mund të jetë një mundësi e vlefshme dhe e zbatueshme që mund të stimulojë produktivitetin dhe të lehtësojë rritjen. Por, për kompanitë e sigurimeve që tashmë posedojnë punonjës me grupe dhe përvojë të vlefshme të aftësive, burimet e jashtme mund të maksimizojnë ndikimin e punonjësve të tyre duke eksportuar detyra rutinë që u lejon atyre të përqëndrohen në ekspertizë dhe komponentë me vlerë të lartë të detyrave të tyre.

 

Këtu janë aspekte të ndryshme të BPO që po ndihmojnë kompanitë e sigurimeve të rrisin performancën dhe produktivitetin e tyre:

 

  • Shërbimet e Call Center-it:

Një sigurues i shërbimit të jashtëm të shërbimit të qendrave të besueshme që ofron zgjidhje më të mira në klasë brenda dhe jashtë mund të ndihmojë kompanitë e sigurimeve të përmbushin kërkesat rregullatore, të hyjnë në tregjet e reja duke provuar shërbime superiore dhe të ruajnë besnikërinë e klientit. Kompanitë e sigurimeve mund të përdorin Call Center-at për të menaxhuar pyetjet dhe shqetësimet e klientëve përmes kanaleve të shumta, përfshirë emailin, zërin dhe bisedën në bazë të orës 365 ditë në vit. Pyetjet dhe shqetësimet e klientëve mund të ndryshojnë nga pyetjet në lidhje me pretendimet në pritje, miratimet në një kërkesë për deklaratën e tyre të politikave. Një studim i realizuar nga Accenture zbuloi se 91% e sigurimeve besuan se ofrimi i përvojës shembullore të klientit është guri kryesor për rritjen e ardhshme.

 

Kompanitë e sigurimeve mund të përdorin Call Center-at për të përcjell derisa kërkesa të mbarojë duke ia arritur klientit kur të paraqitet kërkesa. Një përfaqësues i vetëm i shërbimit të klientit (CSR) mund të jetë i ngarkuar të ndjekë atë rregullisht dhe të shikojë gjatë gjithë procesit deri në fund. Gjatë procesit të shitjes, CSR mund t’i shpjegojnë klientëve mbulime të ndryshme në mënyrë që ata të njihen me ato aspekte që mbulon politika e sigurimeve. Call center-at mund të ofrojnë mbështetje emocionale pasi pretendimet e sigurimeve ndonjëherë mund të jenë mjaft shqetësuese dhe emocionuese për klientët. Call Center-at gjithashtu mund të ndihmojnë në rritjen e besimit të klientit në kompaninë e sigurimeve kur kërkesa paraqitet duke ofruar mbështetje profesionale, si dhe emocionale.

 

  • Shërbimet e përpunimit të të dhënave:

Përpunimi i të dhënave është ndoshta funksioni më kritik që duhet të kryejnë kompanitë e sigurimeve gjatë gjithë operacioneve të tyre. Që kur motorët e përpunimit të të dhënave ishin normë, kompanitë e sigurimeve kanë qenë punëdhënësit kryesorë të informatikës. Por ndërsa kompanitë e sigurimeve u rritën, kështu u rritën kërkesat për përpunimin e të dhënave të atyre kompanive që rezultuan në ato blerjen e më shumë kompjuterëve dhe pajisjeve të tjera të lidhura me teknologjinë duke rritur kështu teknologjinë dhe kostot administrative.