10 mënyra për të transferuar proceset e biznesit në mënyrë efektive

Transferimi është këtu për të qëndruar. Ka arsye të ndryshme pse bizneset mund të zgjedhin të transferojnë burimet e jashtme. Disa burime të jashtme kanë një vëmendje për të ruajtur konkurrencën e tyre përmes operacioneve me kosto efektive. Disa biznese të tjera transferojnë operacione që mund të jenë shumë të ndërlikuara për stafin e tyre për t’u trajtuar.

 

Nëse doni të transferoni burimet e operacioneve të biznesit tuaj si të tjerët, nuk është e vështirë të punësoni një ofrues të shërbimit të palës së tretë brenda ose jashtë vendit për t’u kujdesur për nevojat e biznesit tuaj. Sidoqoftë, mbani mend që do të dorëzonit operacionet tuaja, së bashku me informacion konfidencial dhe të dhëna ekskluzive të praktikës së biznesit, të cilat mund të ndikojnë në klientët tuaj, konkurrentët dhe palët e tjera të interesuara. Prandaj, është e domosdoshme që proceset e biznesit tuaj të trajtohen në mënyrë efikase kur ato janë të jashtme.

 

Si mund ta përmirësoni efektivitetin e marrëveshjeve tuaja të dhënies së burimeve të jashtme?

  • Bërja e një liste:

Shtë kritike që ju të bëni një listë të operacioneve që do të ishit duke bërë shërbime të jashtme. Mund të jetë faturimi, pagesa e pagave, marketing dixhital, mbështetje teknike, ose shërbim ndaj klientit ose të gjithë ata. Kjo do t’ju jepte qartësi se cilat operacione do t’ju duhej të merreshinit dhe kjo gjithashtu do të ndihmojë në shpërndarjen më të efektshme të burimeve.

 

  • Konsideroni Ofruesit përkatës:

Shikoni të gjithë ofruesit e shërbimeve të aftë në treg që merren me operacionet që dëshironi të transferoni. Kontrolloni regjistrimet e tyre: listën e klientëve të suksesshëm që ata kanë shërbyer, listën e projekteve të suksesshme që ata kanë ekzekutuar dhe kohën e duhur për të përfunduar projektin.

 

  • Krahasoni dhe zgjidhni:

Shikoni në hollësi të shkëlqyeshme propozimin e ofruesit të shërbimit. Përveç krahasimit të kostove të shoqëruara, lexoni të gjitha termat dhe kushtet dhe shikoni llojet e shërbimeve që ofrohen përpara se të zgjidhni një ofrues të shërbimit. Kryerja e një analize krahasuese do t’ju ndihmojë të merrni një vendim më të mirë për partnerin tuaj të jashtëm.

 

  • Shkoni për një Run-Trial:

Një provë është një mënyrë efektive për të vlerësuar aftësinë e ndërmarrjes së jashtme për të trajtuar dhe realizuar punën e pritur prej tyre. Kështu që përpara se të vendosni një shitës të veçantë të jashtëm, sigurohuni që të keni përfunduar një proces gjyqësor. Në provë, ofruesi do të rekrutojë punonjës, të vendosë teknologjinë, të negociojë kontratat e shitësve dhe të vendosë për kohën e ndërrimit. Në fund të periudhës së gjykimit, ju do të vlerësoni nëse afatet dhe objektivat janë përmbushur. Procesi gjyqësor do të shfaqte çdo problem të mundshëm. Nëse problemet e tilla zbulohen, ju mund t’i analizoni ato dhe të pyesni ofruesin nëse mund të bëhen përmirësime. Nëse kompania e jashtme nuk është në gjendje të sigurojë zgjidhje të përshtatshme dhe nuk arrin të përmbushë pritjet tuaja, ju mund të zgjidhni një tjetër.

 

  • Krijoni një Ekip Monitorimi:

Ju duhet të krijoni një ekip që të ndërlidhet me të dhe të monitorojë kompaninë e jashtme. Ky ekip do t’u përgjigjej pyetjeve, do të kontrollonte raportet e paraqitura, do të përcillte objektivat dhe afatet e humbura dhe do të merrej me çdo çështje tjetër në lidhje me proceset e jashtme. Do të ishte më së miri të përfshini anëtarët e vjetër të kompanisë suaj në këtë ekip pasi ata do të dinin sesi duhen trajtuar operacionet dhe cilat janë synimet e dëshiruara.

 

  • Plani për ndryshime përpara:

Për outsourcinging efektiv, është e domosdoshme që tranzicionet e përfshira në këtë proces, që përfshijnë transferimin e përgjegjësive midis biznesit dhe partnerit të jashtëm, bëhen shpejt. Kontrolloni se sa punonjës nga pala e ofruesit të shërbimit do të vijnë për trajnim. Nëse është një kompani ndërkombëtare e jashtme, atëherë mund t’ju duhet të rregulloni vizat mjaft përpara. Përndryshe, trajnimi mund të vendoset përmes mjeteve të teknologjisë, siç janë mësimet video ose seancat virtuale. Ju do të duhet të rregulloni që punonjësit tuaj të trajnojnë ekipin e jashtëm gjithashtu. Managementdo menaxhim i ndryshimit brenda organizatës do të duhet të zbatohet në këtë fazë.

 

  • Dokumentim i duhur:

Sigurohuni që çdo pjesë e marrëveshjes së nivelit të shërbimit është e dokumentuar dhe se asgjë nuk ka mbetur pa dokumente. Dokumentet duhet të jenë sa më gjithëpërfshirëse të jetë e mundur dhe duhet të përcaktojnë qartë përgjegjshmërinë dhe përgjegjësinë. Ndërmarrja e jashtme ndonjëherë mund të çojë në konflikte ligjore për shkak të pakujdesisë në këtë drejtim; Prandaj, biznesi juaj duhet të ndërmarrë hapa të duhur për të optimizuar procesin.

 

  • Përgjegjësia e transferimit:

Sigurohuni që ofruesi i shërbimit të jashtëm merr përgjegjësi dhe përgjegjësi të plotë për projektin pas një periudhe kohe të caktuar. Stafi juaj duhet të çlirohet nga detyrat e monitorimit dhe dorëzimi duhet të jetë i qetë sa të jetë e mundur.

 

  • Ndiqni Shqyrtimet e Performancës:

Shqyrtimet periodike të ofruesit të shërbimeve dhe shërbimeve të ofruara janë thelbësore. Në rast se ka një mangësi, duhet të siguroni që ajo të korrigjohet nga ofruesi i shërbimit sa më shpejt që të jetë e mundur. Vendosni Treguesit kryesorë të performancës (KPI) dhe metrics për të lehtësuar vlerësimin.

 

  • Komunikim i rregullt:

Kryeni thirrje të rregullta konferencash me ofruesin e shërbimit, ku janë të gjitha çështjet